ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

Спеціальність: G5 «Електроніка, електронні комунікації, приладобудування та радіотехніка»

Термін навчання: 3 роки 10 місяців (денна, на основі Базової загальної середньої освіти)

Підготовка студентів виконується цикловою комісією “Прикладна механіка (електромеханіка),телекомунікації, робототехніка”

Телекомунікації є одним з важливих та перспективних напрямів новітніх технологій. Головну роль у розвитку інформаційного суспільства в Україні, національної інфраструктури та інтеграції у світову інфраструктуру відіграють саме інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ). Темпи розвитку ІКТ перевищують показники росту економік технологічно розвинутих країн світу, а світові розробки в галузі телекомунікацій стали найвдалішими проектами.

Основним напрямом є формування системи знань, умінь та навичок студентів коледжу в області робото-технічних систем, на базі яких дипломований фахівець зможе забезпечувати розробку, застосування і експлуатацію таких систем на виробництві. В спеціальності основний акцент робиться на розуміння фундаментальних концепцій і механізмів, що формують основні принципи функціонування інтелектуальних технічних комплексних систем – роботів.

ПРО НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

Студенти отримують наступні знання і навички:

  • галузі застосування роботизованої техніки;
  • механічні, електронні та програмні компоненти робото-технічного пристрою – робота;
  • основні утворюючі складові робота та маніпулятора, типи та види сенсорів;
  • види роботів та призначення складових робота;
  • особливості роботи у середовищі програмування мікроконтролерів;
  • розробка ескізної моделі для її практичної реалізації шляхом використання робото-технічного комплексу тощо.

При підготовці фахівців зі спеціальності G5 «Електроніка, електронні комунікації, приладобудування та радіотехніка», що базується на вивченні нормативних (обов’язкових) дисциплін фундаментальної підготовки, а також варіативних (вибіркових) навчальних дисциплін, велику увагу приділено навчальним курсам, які мають дати ґрунтовні фахові знання студентам коледжу. Передовсім, це:

  • основи машинобудування;
  • електро- та радіо вимірювання;
  • основи програмування;
  • теорія управління роботами;
  • 3D–моделювання роботів;
  • штучний інтелект;
  • нейронні мережі та ін.

Студенти опановують широкий спектр напрямків фахового навчання. Серед них: створення макетів робототехнічних проектів; програмування та перепрограмування мікроконтролерів та мікропроцесорів; вміння розробляти макетні плати; працювати і програмувати на верстатах з числовим програмним управлінням та багато іншого.

ПРО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ

Випускники коледжу отримують робочі місця в кампаніях з обслуговування радіо- та електронної техніки; сервісних центрах з ремонту і експлуатації комп’ютерної та робототехніки та ін. на посадах: конструктор, інженер з ремонту побутової робототехніки; електронщик, схемотехнік та інші.

ПРО НОВІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ

ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА РАДІОТЕХНІКА (РОБОТОТЕХНІКА)

Переважна більшість фахівців прийшли в робототехніку завдяки захопленню комп’ютерними науками. Отже, дисципліни цієї освітньої програми орієнтовані на отримання компетенцій за напрямками:

  • Основи машинобудування, що вивчає фізичні складові робототехнічного комплексу – «тіло робота». Підтемами цього навчального курсу – є механіка, приводи та опір матеріалів. Більшість курсів в цьому напрямку орієнтовані на фізичний дизайн і приведення робота у дію.
  • Електротехніка, електроніка та радіо-електроніка. Студенти коледжу вивчають електричні системи, що вбудовані у робото-технічні комплекси, а також систему керування роботом та ін.
  • Мови програмування низького (на рівні машинних кодів) та високого рівня, а також теорією управління. Фахівці цього напрямку концентрують свою увагу на освоєнні програмного забезпечення робота. Серед освітніх тем є: штучний інтелект, нейронні мережі, робото-технічна навігація, технічний зір та слух, обробка природної мови тощо.

Більш ніж 800 студентів вже навчаються в ОФККТ

Стань частиною Одеського фахового коледжу комп’ютерних технологій та отримай свою майбутню професію